مدیر تیم فراری، ماتیو بینوتو در مصاحبه اخیرش اعلام کرده است که به اعتقاد او تیم فراری برای سباستین فتل ارزش بسیاری قائل است، او سباستین را راننده‌ای اصیل با دیدگاهی رو به جلو توصیف کرد.

قهرمان چهار دوره مسابقات فرمول یک در سال ۲۰۱۵ به تیم فراری پیوست و در سال ۲۰۱۷ شانس بسیاری برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود داشت. فتل در تمام سال های گذشته راننده شماره یک تیم ایتالیایی بوده است تا فصل ۲۰۱۹ و پیوستن چارلز لکلرک به تیم فراری، چارلز با عملکرد عالی که از خود نشان داد توانست توجهات تیم را به خود جلب کند و فصل را در رتبه بهتری نسبت به هم تیمی خود به پایان برساند.

قرارداد فتل با تیم فراری در پایان فصل ۲۰۲۰ به پایان می رسد، تیم فراری قرارداد یک ساله ایی به راننده آلمانی خود پیشنهاد داده است اما با کاهش شدید دستمزد، از طرفی با وجود مشکلات برگزاری مسابقات به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا شرایط هر روز برای سباستین سخت تر می‌شود. با این حال بینوتو بیان کرده است که تیم فراری عاشق سباستین فتل است، وی در ادامه افزود: 

فکر نمی‌کنم شرایط کنونی برای هیچ راننده‌ای مناسب باشد، آنها عاشق مسابقه دادن هستند و این وقفه ها دردناک اند. به نظر من سباستین دوست دارد هر لحظه مسابقه دهد، او راننده‌ای اصیل با تفکری روبه جلو است و همین خصوصیت اوست که باعث می‌شود ما در تیم فراری به او بسیار احترام بگذاریم.

در اوضاع کنونی دیگر راننده تیم فراری سرگرم سری مسابقات کامپیوتری ESPORT است، او در این سری از مسابقات توانست در مسابقه مجازی استرالیا پیروز شود، همچنین لکلرک سری مسابقات Race for the World را برای جمع آوری بودجه برای امور خیریه ایجاد کرده است.

به عقیده ماتیو بینوتو چارلز دوست داشت به هیجان مسابقات بازگردد و سری مسابقات ESPORT این هدف را محقق کرده است.

در پایان بینوتو افزود:
من مرتب با هر دو راننده تیم در تماس هستم، شاید هر روز. هر دو در تلاش اند با توجه به قوانین کشورشان در رابطه با قرنطینه حاصل از بیماری کرونا خود را مشغول نگه دارند، آموزش ببینند و از لحاظ روحی و جسمی در بهترین شرایط باشند تا اطمینان حاصل کنند هر زمان مسابقات شروع شد مشکلی وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *