نمایشگاه خودروی بریتانیا که قرار بود اواخر سال جاری میلادی برگزار شود به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شده است. این رویداد خودرویی طبق برنامه‌ریزی‌ها می‌بایست از اول آگوست ۲۰۲۰ در فارنبورگ شروع به کار می‌کرد اما مقامات مسئول اعلام کرده‌اند شیوع کووید ۱۹ و ترکیب منحصربه‌فرد غرفه‌های بیرونی و داخلی نمایشگاه باعث شده این رویداد یک سال به تعویق افتاد.

در بیانیه‌ای که منتشر شده، دست‌اندرکاران نمایشگاه بریتانیا گفته بودند این نمایشگاه که بیش از ۱۰ سال بود برگزار نشده بود طبق انتظارات یکی از معدود رویدادهای خودرویی خواهد بود که امسال برگزار می‌شود اما خب از آنجایی که اقدامات مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد برگزاری آن به سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

مقامات مسئول تائید کرده‌اند بلیت‌های فروخته شده برای این رویداد در سال آینده نیز معتبر خواهد بود. تقویم جدید برگزاری این نمایشگاه از نوزدهم تا بیست و یکم آگوست ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. افرادی که قبلاً بلیت‌های نمایشگاه بریتانیا را خریداری کرده‌اند فرصت حضور در رویداد خودروها و کریسمس جدید ماه نوامبر را هم خواهند داشت.

رویداد خودروها و کریسمس که بخشی از نمایشگاه سال ۲۰۲۱ خواهد بود ۲۸ و ۲۹ نوامبر امسال برگزار می‌شود. این رویداد جانبی به عنوان نسخه‌ای جمع‌وجور از یک نمایشگاه خودرویی توصیف شده و بازارهای مرتبط با خودرو در آن برپا خواهد شد.نمایشگاه خودروها و کریسمس همانند رویداد اصلی در مرکز کنفرانس‌های فارنبورگ برگزار خواهد شد. همچنین تائید شده در این نمایشگاه بخش خودروهای الکتریکی رترو نیز برگزار خواهد شد که به خودروهای کلاسیک با قوای محرکه الکتریکی اختصاص دارد.

مقامات برگزار کننده نمایشگاه خودروی بریتانیا در بیانیه‌ای گفته‌اند:

این نمایشگاه برگزار خواهد شد و ما برای کمک به احیای دوباره صنعت خودروی شگفت‌انگیز خود آنجا خواهیم بود. ما می‌دانیم که طرفداران خودروها و خانواده‌های آن‌ها نگرانی‌های زیادی درباره سلامتی خود و اطرافیان دارند و به همین خاطر دستورات فاصله‌گذاری اجتماعی را انجام داده و این نمایشگاه را سال ۲۰۲۱ برگزار خواهیم کرد.

منبع : پدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *