۱.شرکت بهمن موتور تاکنون هیچ طرح فروشی برای خودروی دیگنیتی اعلام نکرده و دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت جهت اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر قالب، خارج از روال شرکت بهمن موتور است.
۲.هر گونه اطلاع رسانی در خصوص شرایط فروش دیگنیتی از طریق وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس اینترنتی www.bahman.ir معتبر می باشد.

شرکت بهمن موتور علیرغم وجود تحریم های ظالمانه صنایع خودروسازی و محدودیت های موجود، از عرضه محصول جدید خود به نام دیگنیتی در آینده ای نزدیک خبر داد. این شرکت تاکنون خبری از جزئیات و مشخصات محصول و همچنین شرایط فروش منتشر نکرده است و در همین راستا دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت جهت اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر قالب، خارج از روال شرکت بهمن موتور است.
حمیدرضا علیزاده مدیر برنامه ریزی و مهندسی فروش بهمن موتور گفت: تجهیز خطوط تولید خودروی دیگنیتی در حال نهایی سازی است و به زودی محصول تولیدی به بازار عرضه خواهد شد.
مدیر برنامه ریزی و مهندسی فروش بهمن موتور با تاکید بر پیگرد قانونی از هرگونه انتشار اطلاعات غیر موثق اعلام کرد: هر گونه اطلاع رسانی در خصوص شرایط فروش دیگنیتی از طریق وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس اینترنتی www.bahman.ir معتبر می باشد.
علیزاده اظهار کرد: تاکنون هیچ طرح فروشی برای خودروی دیگنیتی اعلام نشده و پیش از اعلام شرایط فروش از جانب شرکت، دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت جهت اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر قالب، خارج از روال این شرکت است که در صورت بروز، تعهدی متوجه شرکت نبوده و شرکت بهمن موتور هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
گفتنی است محصول جدید گروه بهمن با همه سختی هایی که در پی تحریم های خودروسازی کشور وجود داشت در حال گذراندن مراحل تجهیز خطوط تولید است که به زودی از آن رونمایی و به خطوط مونتاژ وارد می شود. این خودرو با نام دیگنیتی به عنوان یک اس یو وی کوپه با ابعاد ویژه شناخته می‌شود و ضمن برخورداری از امکانات رفاهی و ایمنی بالا، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ است و می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد. دیگنیتی با وجود شرایط تحریم ها، حاصل زحمات و تلاش تیمی از مهندسان و متخصصان شرکت بهمن موتور است که با مشارکت در طراحی آن و با ایجاد تغییراتی خاص، یک خودروی جدید با ظاهر و طراحی متمایز را تولید کرده اند که به زودی به بازار کشور عرضه خواهد شد.

منبع : Bahman.ir

2 thoughts on “تنها مرجع اعلام شرایط فروش دیگنیتی وب سایت رسمی بهمن موتور است”

    1. سلام وقت بخیر در صورت اعلام بخشنامه سریعا در سایت و پیچ اینستاگرام شرکت اطلاع رسانی می شود ، با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *