گروه بهمن که چندی پیش از عرضه محصولی جدید با نام دیگنیتی خبر داده بود، امروز به طور رسمی این محصول را در بیلبوردهای شهر تهران نمایان و معرفی کرد.
چند زمانی شاهد تبلیغات و معرفی خودرویی با نام دیگنیتی به عنوان محصول جدید گروه بهمن در بیلبوردهای سطح شهر تهران بودیم و اکنون در طرح جدیدی تصویر کامل این خودرو به طور رسمی نمایان شد. دیگنیتی ضمن حمایت از تولید داخل و داخلی سازی، به عنوان یک نوع خودروی اس یو وی با ابعاد ویژه شناخته شده و حاصل مشارکت تیمی از مهندسان و طراحان داخلی شرکت بهمن موتور است که به زودی به بازار عرضه می شود و همچنین تلاش مستمر در قطعه سازی کشور برای تولید داخل قطعات این خودرو در حال انجام است.
نصب این بیلبوردها در سطح شهر نویدبخش محصول جدیدی از این گروه خودروسازی است که توانسته در سایه بهره مندی از ظرفیت و استعداد ارزشمند داخلی، تحقق بخش مهمی از برنامه هایی را که طرح ریزی کرده، رقم زند.
محصولات گروه بهمن از نظر کیفی در همه زمان زبان زد خاص و عام بوده و با کسب مقام برتر خدمات فروش و پس از فروش در حوزه خودروهای سواری و تجاری آرامش خاطر برای مشتریان را به ارمغان آورده است. خدمات پس از فروش گروه بهمن نیز همواره قطعات اصل، طرح های متفاوت در ایام سال و به ویژه در راستای مقابله با ویروس کرونا، خدمات مطمئن در محل را به مشتریان ارائه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *