صبح امروز مراسم افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور مشتریان شرکت بهمن موتور همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هشتمین سالگرد تاسیس گروه بهمن برگزار شد.
گروه بهمن با شصت و هشت سال سابقه فعالیت در صنعت، با تولید خودرو در سگمنت‌های متفاوت همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان و فراهم آوردن جدیدترین استانداردهای خدمات پس از فروش را دارد. این شرکت ضمن تایید دانش فنی و تخصص نیروی انسانی شاغل و استفاده از قطعات اصل در تمامی مراکز مجاز خدمات پس از فروش، حال با انجام اقدامات لازم جهت استاندارد سازی و تغییر نحوه و ارتقاء محیط پذیرش و انتظار مشتریان، مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور را افتتاح کرد. در مراسم امروز جمعی از مشتریان شرکت بهمن موتور نیز مشارکت داشتند که از خدمات مرکز مدرن گروه بهمن استفاده می‌کردند.
در این پروژه، فضایی بالغ بر ۱۱۰۰ متر مربع به عنوان سالن پذیرش مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو و سالن تعمیرگاه ۱۸۰۰ متری با جدیدترین تجهیزات روز دنیا احداث گردیده است که با اتمام فاز دوم این مرکز، ظرفیت پذیرش به ۲۰۰ دستگاه خودرو خواهد رسید.
علاوه بر فضا، این ارتقاء شامل ایجاد استانداردهای جدید در عناصر دیداری و فضای پذیرش، ایجاد محیطی آرام و پاکیزه با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان محل استقرار و انتظار مشتریان و محیطی امن برای سرگرمی کودکان، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، امکان پذیرایی از مشتریان در کافی شاپ، میز پذیرش استاندارد جدید و… است تا لحظاتی خوش برای مشتریان فراهم شود.
از دیگر موارد این پروژه می توان به کاهش زمان انتظار مشتریان از فرآیند پذیرش تا ترخیص خودرو و ایجاد مشاور سرویس برای نخستین بار در حوزه خدمات پس از فروش در کشور اشاره کرد، به گونه ای که در زمان نوبت دهی تلفنی یا بر خط (آنلاین) با انتخاب مشاور سرویس مورد نظر، تمامی فرآیندها توسط فرد مذکور انجام می شود و همچنین فضایی جهت مشاهده تمامی مراحل تعمیرات خودرو نیز فراهم شده است.
آموزش فنی پرسنل نمایندگی ها و به روز رسانی طراحی داخلی مراکز خدمات پس از فروش بر اساس آخرین استانداردهای جهانی از تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور آغاز شده و در آینده شامل تمامی تعمیرگاه های مجاز در سراسر کشور خواهد شد، چرا که ارتقاء زیرساخت های اتاق انتظار، محل پذیرایی و پذیرش در ایجاد فضایی دلنشین برای رفاه مشتریان امری ضروری است.
گروه بهمن با تلفیق فضای جدید مراکز خدمات پس از فروش در کنار سرویس‌ نوین نرم افزار موبایل، سرویس در محل و ارائه طرح های متنوع خدماتی در طول سال، سعی بر ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و مورد انتظار مشتریان در سراسر کشور دارد.
گفتنی است بهمن موتور در ارزیابی شرکت بازرسی و استاندارد کشور (ISQI) مربوط به سال ۹۸، در حوزه خدمات فروش مقام نخست و خدمات پس از فروش مقام دوم را اخذ کرد که در این بین تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور موفق به کسب رتبه یک شد. این شرکت با تبیین اقدامات لازم، تعداد ستاره های کیفی محصولات خود را افزایش داده و با انجام این پروژه نیز سعی بر افزایش سطح رضایت مشتریان و ارتقاء جایگاه خود در ارزیابی های آینده را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *