قائم مقام مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: گروه بهمن با راه اندازی مدرن ترین مرکز پذیرش خودرو مطابق با استانداردهای جهانی، می تواند رضایت مشتری را در ارائه خدمات کسب نماید.
سعید تاجیک قائم مقام مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پاسخ به این سوال که افتتاح مرکز پذیرش خدمات پس از فروش گروه بهمن چه میزان در افزایش کیفیت خدمات پس از فروش این گروه خودروسازی نقش ایفا می کند، گفت: نزدیک  به ۲۰سال است که به دنبال اجرایی شدن استانداردهای خدمات پس از فروش در ایران هستیم؛ اما برخی مواقع به دلیل مشکلات موجود نتوانستیم در این زمینه موفق عمل کنیم.
وی افزود: مرکز جدید خدمات خودرویی گروه بهمن با استانداردهای روز جهان همخوانی دارد؛ مشتریان در زمان دریافت نوبت با انتخاب مشاور سرویس مورد نظر، از بدو ورود به مرکز پذیرش می توانند نظراتشان را بیان و طبق آن خدمات لازم را دریافت نمایند و سطح رضایت مشتریان افزایش یابد.
گفتنی است گروه بهمن در راستای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر و جلب رضایت مشتریان خود، اقدام به افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی مطابق با استانداردهای جهانی در سایت دو واقع در کیلومتر ۱۳ جاده مخصوص کرده است. این مرکز دارای رتبه ۱ کیفی بوده و شامل ۱۷ واحد پذیرش با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، سالن انتظار، کافی شاپ، بخش امانات و غیره بوده که در طراحی همه این فضاها از المان های زیبا استفاده شده است. این نمایندگی در حال حاضر روزانه ظرفیت پذیرش ۸۵ دستگاه خودرو را دارد و در خرداد ماه سال آینده، با اضافه شدن دو سالن جدید به این مجموعه ظرفیت پذیرش به روزی ۲۱۸ دستگاه افزایش پیدا می کند. این مرکز خدمات پس از فروش پیشرفته دارای ۱۱۰۰ متر فضای سرپوشیده بوده که ۱۵۰ متر مربع آن فضای لوکس جهت استراحت و استقرار مشتریان تعبیه شده است و در صورت تمایل می توانند به مراحل تعمیر و سرویس خودروهای خود نظارت کنند چرا که محل انتظار و استقرار آنها مشرف به سالن تعمیرات و خدمات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *