دوباره بهار طبیعت از راه رسید و زمین در گردشی نو قرار گرفت تا پیام آور فصلی نو باشد برای زمین و همه مخلوقات هستی، فصل اعتدال، فصل رویش و سرسبزی و فصلی برای نو شدن و شکوفا شدن.
یک سال دیگر در کنار هم و تلاش برای هدفی مشترک و مقدس که همانا استقلال کشور و تولید محصولی مطمئن و با کیفیت و جامعه با کیفیت است گذشت و رویش مجدد طبیعت و نسیم مستانه بهاری، مژده فرا رسیدن فرصت حیاتی دیگر را به عالمیان نوید می‌دهد.
گروه بهمن مجموعه ای است که با تخصص و خودکفایی در صنعت خودرو، مسیر رشد و پویایی را بی‌وقفه، با تلاش فرد فرد خانواده بزرگ خود می‌پیماید، هر چند در این سال مشکلات و موانع ناخواسته بسیاری بنا به شرایط عمومی کشور در مسیر تولید ایجاد گردید اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی مدیران و تمامی همکاران، به فرصت‌های بی‌نظیر و عناوین جدید در تولید ملی و کشوری دست یافتیم.
به امید آنکه در سایه سار لطف بی کران خداوندی سال خوبی را آغاز کنید، خالصانه ترین تبریک ها و شادباش ها را به پیشگاه شما همکاران صدیق و بزرگوار و خانواده های گرانقدرتان تقدیم نموده و برایتان سالی سرشار از خیر و نیکی، توام با موفقیت و بهروزی از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.

پیروز و موفق باشید
بیوک علی مراد لو
مدیر عامل گروه بهمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *