سه شرکت بهمن موتور، بهمن دیزل و سیباموتور در سال ۹۹ با رشدی قابل توجه موفق به کسب جایگاه برتر خدمات پس از فروش شدند.
در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) که به نیابت از وزارت صنایع و هر ساله در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش صورت می پذیرد؛ هر سه شرکت خودروساز گروه بهمن (بهمن موتور، بهمن دیزل و سیباموتور) با رشدی قابل توجه موفق به کسب جایگاه برتر خدمات پس از فروش شدند.
در این بین شرکت بهمن دیزل و سیباموتور به ترتیب با کسب مقام اول و سوم در بین خودروهای تجاری و شرکت بهمن موتور با کسب مقام دوم در بین تمامی خودروسازان سواری و سبک، با انتخاب مشتریان مجموعه ای از افتخارات را در عملکرد خود در سال ۹۹ به یادگار گذاشتند.

گروه بهمن همچنین در سال ۹۹ جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود، طرح های امدادی و خدمات پس از فروش متنوعی انجام داد. این طرح ها قابل استفاده برای دارندگان خودروهای این شرکت در نمایندگی های منتخب سطح کشور بود.

گروه بهمن برخلاف رسم هر ساله ی خود، پیرو بخشنامه های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا و لزوم اتخاذ تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از تسری این ویروس و در راستای حفظ سلامت هم میهنان و شهروندان، طرح امدادی سفرهای نوروزی در سال ۹۹ را  به شکل گسترده اجرا نکرد؛ بلکه ارائه خدمات صرفا از طریق استقرار خودروهای امدادی در نمایندگی های مجاز گروه بهمن در سطح کشور برگزار شد. خدمات پس از فروش بهمن موتور در ایام نوروز بیش از ۲۰۰ سرویس توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب تعمیرگاه مرکزی، به مشتریان خود ارائه کرد که طبق نظرسنجی های صورت گرفته، ۹۳ درصد از نحوه ی اجرا و دریافت خدمات رضایت کامل داشتند.
از دیگر اقدامات خدمات پس از فروش بهمن در سال گذشته می توان به ارائه طرح تخفیفات پاییزه اشاره کرد که در آبان ماه ۹۹ در ۸۲ نمایندگی‌ منتخب در سراسر کشور اجرا شد. این طرح که جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان شرکت بهمن به اجرا در آمد به صورت بازدید رایگان از سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز و هیدرولیک، منبع آب شیشه شور و…)، وضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت ها، برف پاکن ها و نور چراغ ها بود . علاوه بر آن عیب یابی با دستگاه دیاگ و تعویض فیلترها و روانکارها بدون پرداخت اجرت در نظر گرفته شد. گفتنی است این طرح برای دارندگان خودروهای هاوال H2 و B30 ،H9، مزدا ۳، وانت کاپرا و کارا اجرا شد.
خودروهای سواری نقش به سزایی در افزایش سطح آلودگی هوا در شهرها دارند و در همین راستا سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به عنوان شرکتی پیشرو در این امر، طرح ده روزه “هوای پاک” در راستای کمک به کاهش آلودگی هوا را در نیمه دوم دی ماه به مشتریان خود ارائه کرد. طرح هوای پاک در نمایندگی های منتخب گروه بهمن در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان و با هدف کاهش مخاطرات مربوط به آلاینده های هوا و ارتقاء شاخص های سلامت به اجرا در آمد.
در سال گذشته آخرین طرح ارائه شده گروه بهمن، طرح “استقبال از بهار” بود که از ۱۸ بهمن ماه به مدت ۱۷روز در نمایندگی های سطح کشور اجرا شد . در این طرح ۵۰ درصد تخفیف برای  اجرت سرویس های ادواری و ۲۰ درصد تخفیف برای مشتریان در خصوص قطعات و روانکارها در نظر گرفته شد.
همچنین در بهمن سال گذشته افتخار دیگری برای گروه بهمن رقم خورد و مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور، همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هشتمین سالگرد تاسیس گروه بهمن افتتاح شد.
این پروژه، در فضایی بالغ بر ۱۱۰۰ متر مربع به عنوان سالن پذیرش مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو و سالن تعمیرگاه ۱۸۰۰ متری با جدیدترین تجهیزات روز دنیا احداث شد که با اتمام فاز دوم این مرکز، ظرفیت پذیرش به ۲۱۰ دستگاه خودرو خواهد رسید.
این ارتقاء مواردی چون استانداردهای جدید در عناصر دیداری و فضای پذیرش، محیطی امن برای سرگرمی کودکان، امکان پذیرایی از مشتریان در کافی شاپ، همچنین فضایی جهت مشاهده تمامی مراحل تعمیرات خودرو را شامل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *