گروه بهمن طی بخشنامه ای شرایط فروش فوری خودرو دیگنیتی را اعلام کرد.
در این اطلاعیه قیمت قطعی خودرو دیگنیتی به مبلغ ۷،۴۹۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال شده که علی رغم گمانه زنی ها در فضای مجازی، تغییری نسبت به فروش مرحله قبل نداشته است. 
ثبت نام به صورت اینترنتی و از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۰ صبح انجام می شود . دیگنیتی که تنها خودروsuv  کوپه عرضه شده در کشور است به دلیل ظاهر زیبا و امکانات فوق العاده آن با استقبال زیاد از سوی خریداران قرار گرفته بود و مجددا گروه بهمن در ظرف یک ماه فروش این خودرو را اعلام نمود.
دور اول عرضه این خودرو که به صورت اینترنتی انجام شد با تحویل به مشتریان که توانستند مدارک را تکمیل نمایند به اتمام رسید. مرحله دوم نیز در روز دوشنبه ۲۷/ ۰۲/ ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر و یا زمان تکمیل ظرفیت اجرایی خواهد شد. 
متقاضیان میتوانند مبلغ مورد نیاز برای ثبت نام خودرو را از طریق کارت بانکی خود که محدودیت سقف برداشت نداشته باشدپرداخت نمایند و در صورت محدودیت  در سقف برداشت از کارت بانکی با مراجعه به بانک سقف مبلغ برداشت را ارتقا  دهند. از دیگر الزامات این ثبت نام ارائه کدپستی محل سکونت ،کارت ملی و شماره شبا خریدار می باشد.مشتریانی که در دور اول ثبت نام این محصول موفق به خرید شده اند در این مرحله امکان ثبت نام ندارند و برای هر کد ملی فقط ثبت نام یک خودرو امکان پذیر است. 
بر اساس این اطلاعیه ثبت نام فقط اینترنتی و از طریق آدرس های ذیل و فاقد حق صلح است:
www.iranecar.com
http://bahman.iranecar.com

برای مشاهده ی جدول فروش به لینک زیر مراجعه کنید:

فروش فوری مرحله دوم دیگنیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *