شرکت بهمن دیزل هجده سال گذشته با هدف تغییر فرهنگ حمل و نقل شهری و برون شهری تاسیس شد و با تولید بیش از ۱۰۰ هزار کامیونت و کامیون نیمه سنگین توانست گوی سبقت را از رقبا برباید. از آنجایی که این شرکت در کنار افزایش آمار تولید، با تلاش و کوشش و توجه ویژه بر موضوع کیفیت، برای اولین بار در کشور ۵ ستاره کیفی را برای سبد محصولات خود کسب کرد.
بهمن دیزل سال ها با تولید محصولات ایسوزو و در چند سال اخیر با طراحی و تولید کامیونت داخلی شیلر (۶ و ۸ تن)، مینی بوس پگاسوس و ساخت کاربری های متفاوت مانند آتش نشانی، یخچالی و… سهم ۶۰ درصدی از بازار را کسب کرد.
امپاور (EMPOWER) یکی از مدرن ترین کامیون هایی است که در کشور تولید خواهد شد و قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی می باشد و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا است. این کامیون دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک ۱۲ سرعته ZF آلمان است. از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده ضمن داشتن قوای محرکه بی نظیر، می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و… اشاره کرد.
سیاست همیشگی در گروه بهمن ارائه خدمات پس از فروش متمایز و با کیفیت است که در بهمن دیزل نیز به این اصل توجه ویژه شده و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید و رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.
بهمن دیزل از زمان خصوصی سازی در سال ۱۳۹۶، با توسعه بیش از ۱۷۰هزار متر مربع در فضای تولیدی، تولید کامیون کشنده پر قدرت با طراحی و امکانات مدرن و پیشرفته با برند امپاور (EMPOWER) را برای تکمیل سبد محصولات خود و بر اساس نیاز بازار در برنامه دارد.
امپاور (EMPOWER) ضمن برخورداری از ترمزهای پرقدرت ساخت شرکت  WABCOآلمان، به جهت ایمنی بیشتر از سیستم ترمز کمکی ریتاردر (RETARDER) ساخت ZF آلمان بهره مند است. کابین امپاور (EMPOWER) مجهز به امکانات بی نظیر شامل بخاری و کولر در جا، سانروف برقی، سیستم مولتی مدیا و سیستم رهیاب  (Navigation) و تریم زیبا می باشد و همچنین فضای خواب دو نفر را در خود جای داده است.
گفتنی است راه اندازی خطوط کامیون امپاور (EMPOWER) هم اکنون در شرکت بهمن دیزل مراحل پایانی خود را می گذراند و به زودی تولید آن آغاز و به بازار با قیمت غیر قابل رقابت عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *