ایرج مسجدی گفت: رویکرد مدیران گروه بهمن در صنعت خودروسازی موجب شده تا شاهد نوآوری و پیشرفت های فراوانی در این عرصه باشیم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن ضمن دیدار و رایزنی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی از خط تولید خودرو‌های جدید شرکت بهمن موتور بازدید کرد.
فراهم کردن زمینه های حضور قطعه سازان و خودروسازان بخش خصوصی در بازار عراق از جمله موضوعاتی بود که در دیدار ایرج مسجدی با مدیران ارشد گروه بهمن مورد رایزنی قرار گرفت.

تمهیدات سفارت ایران در عراق برای حضور پررنگ تر صنعتگران در بغداد
ایرج مسجدی سفیر ایران در عراق در حاشیه بازدید از بهمن موتور گفت: در این بازدید پیشرفت و توسعه صنعت خودروسازی به وضوح قابل مشاهده بود.
سفیر ایران در عراق هدف از بازدید بهمن موتور را فراهم کردن شرایط زمینه های صادراتی و سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: با توجه به مناسبات و قرابت فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی دو ملت ایران و عراق می توان زمینه حضور شرکت های خودروسازی بخش خصوصی را بیش از گذشته فراهم کرد.
مسجدی با تاکید بر اینکه عراق صنعت قطعه سازی و خودروسازی ندارد، خاطر نشان کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق آمادگی دارد تا هرگونه تمهیدات و شرایط را برای فراهم آوردن زمینه حضور قطعه سازان و خودروسازان بخش خصوصی کشورمان در بازار ۴۲ میلیون نفری عراق فراهم کند و از هیچ گونه کمک و حمایتی نیز دریغ نخواهد کرد.
گفتنی است؛ حضور قطعه سازان و خودروسازان بخش خصوصی ایرانی در بازار عراق مغفول مانده است که فراهم آوردن بستر بازار عراق برای پر نگ تر شدن حضور خودروسازی های خصوصی و قطعه سازی همت متولیان امر و همراهی سفارت کشورمان در کشور مذکور را می طلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *