امروز (دوشنبه) در مراسمی که در هتل المپیک تهران برگزار شد، محصولات جدید تجاری بهمن ‌دیزل با نام کامیونت های  «فورس» که در چهار مدل ۸/۵ تن کابین دار و تک کابین و ۶ تن کابین دار و تک کابین درخط تولید این شرکت راه‌اندازی شده و آماده ورود به بازار است، با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران و مشتریان عمده گروه بهمن و نمایندگان مجاز بهمن دیزل ضمن معرفی این محصولات، مراسم ورود به بازار آن انجام شد.
مدیر عامل گروه بهمن در مراسم ورود به بازار کامیونت های فورس، با اشاره به نیازهای کشور در زمینه نوسازی ناوگان فرسوده گفت: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تولید، بارقه‌های امید را در دل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و صنعتی زنده می‌کند.
بیوک علیمرادلو با تاکید بر اینکه امروز گروه بهمن بیش از ۵۰درصد از بازار کامیونت کشور را در اختیار و سعی دارد تا در همه لایه‌های بازار به تامین نیازمندی‌های کشور بپردازد، تصریح کرد: برای بهبود حمل‌ونقل در کشور نیاز است تا محصولات جدیدی در این ناوگان جایگزین شوند و در این راستا گروه بهمن با ارائه محصول شیلر در یک سال و نیم گذشته و تامین نیاز بازار با توجه به اینکه همواره یک اصل اساسی را مدنظر داریم و آن تولید محصول باکیفیت و متمایز است. 
وی ادامه داد: دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در حال عرضه محصولات متنوع برای حمل و نقل کشور هستند و  به زودی نیز اتوبوس مدرن مسافری شهری ۱۲ و ۱۸ متری در گروه بهمن تولید خواهد شد تا در این زمینه هم نقش آفرینی نماییم.  
مدیرعامل گروه بهمن اظهار داشت: اصل اساسی برای گروه بهمن تولید محصولات با کیفیت ممتاز، عرضه با قیمت قابل رقابت و ارائه خدمات پس از فروش بی نظیر می باشد.
همچنین در این مراسم، مدیرعامل بهمن‌دیزل نیز با تاکید بر اینکه ورود به بازار کامیونت های فورس، گامی مهم در راستای بهبود و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است، بیان داشت: جمع تولیدات سال گذشته بهمن‌دیزل یک‌هزار و ۱۵۹ دستگاه بود، این در حالی است که تا امروز یک‌هزار و ۴۶۴ دستگاه محصول در این گروه تولید شده و مطابق برنامه تا پایان سال ۲‌هزار و ۵۵۵ دستگاه خودرو تولید خواهد شد.
حسین خضری خاطرنشان کرد: در ۲ماه آینده قرار است کامیون کشنده جدید پرقدرت و مدرن و باکیفیت و همچنین پس از آن وانت جدید بهمن‌دیزل به بازار وارد شود.
مدیرعامل بهمن دیزل با بیان اینکه کامیونت های فورس که از امروز روانه بازار می شوند می توانند تقاضاهای درون و برون شهری را پاسخ دهند، بیان کرد: کامیونت های فورس با انواع کاربری از جمله کاربری آتش نشانی، یخچال و ایزوله به بازار عرضه می شود.
خضری با اشاره به پر قدرت بودن موتور فورس با ۱۵۵ اسب بخار و ۴۹۱ نیوتن و رعایت استاندارد آلایندگی یورو ۵ افزود: بهمن دیزل این کامیونت ها را در دو  نوع جاخواب‌دار و بدون آن تولید و در اختیار رانندگان قرار می دهد.
خضری در آخر با اشاره به سیاست های گروه بهمن در ارائه محصولات بی رقیب درکیفیت و قیمت گفت: این محصول (فورس۸/۵تن) کابین خوابدار با قیمت رقابتی ۹۴۹ میلیون تومان برای مصرف کننده با یکسال سرویس مجانی و گارانتی بسیار خوب ۳۰ ماه یا ۲۰۰هزار کیلومترعرضه خواهد شد و در دو ماه آینده کامیونت فورس مدل ۶ تن اتاق خواب دار و تک کابین نیز به بازار ورود پیدا می کند تا مشتریان  بهمن دیزل که سرمایه اصلی این شرکت هستند از این محصول نیز استقبال کنند و مانند همیشه پیشتاز در کسب رضایت مشتریان از نظر همه عوامل باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *