موتور سیکلت ۲۰۰KPT (کی پی تی۲۰۰) جدیدترین محصول ایران‌دوچرخ طی مراسمی رونمایی شد.
روز گذشته مراسم رونمایی از محصول جدیدی ایران دوچرخ KPT۲۰۰ (کی پی تی۲۰۰) برگزار شد.
مدیرعامل گروه بهمن در حاشیه این مراسم گفت: بازار موتورسیکلت در حال افزایش است و سهم مناسبی از حمل و نقل را تامین می‌کند و با اقدامات صورت گرفته می‌توانیم تامین‌کننده مهمی باشیم؛ تلاش‌های ایران دوچرخ در سال ۱۴۰۱ نمایان می‌شود.
علیمرادلو با اشاره به اینکه شعار ما در گروه بهمن “باید متمایز باشیم” است، اظهار کرد: این شعار در تنوع محصولات و روش‌های فروش نمایان است و همپای شرکت‌های دیگر، جایگاه خود را محکم خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در نوع تفکر، انتخاب محصول، تولید و خدمات پس از فروش باید متمایز باشیم. همچنین تا پایان امسال به برتری در محصولات خواهیم رسید تا هویت خود را به نمایش بگذاریم و این امر همراه با وجه تمایز، با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت محقق می شود.
مدیرعامل گروه بهمن تصریح کرد: در بخش موتورهای برقی به طور جدی در حال فعالیت هستیم و به زودی پیشرو در ارائه و عرضه موتورسیکلت های برقی خواهیم شد.
علیمرادلو اظهار کرد: موتورسیکلت در کشور محصول استراتژیک در حمل و نقل شناخته نشده ولی درصد بالایی از جمعیت از موتورسیکلت استفاده می‌کنند و تعداد آن ها در حال افزایش است که بدین منظور سهم خود را افزایش می‌دهیم.
ایران دو چرخ در سال آینده در حوزه موتورسیکلت برقی نقش اصلی را خواهد داشت
آرمان موسوی مدیرعامل شرکت ایران دوچرخ گفت: تنوع سبد محصولات ما بیش از گذشته شده است. در سال آینده در حوزه موتورسیکلت برقی نقش اصلی را ایران دوچرخ خواهد داشت؛ بدین منظور دو پروژه در حال انجام و با چندین تامین‌کننده مذاکرات صورت گرفته است.
مدیرعامل ایران دوچرخ گفت: در کنار سبد محصول متنوع و قیمت گذاری مناسب، شبکه فروش نقش بسزایی دارد و در سال آینده شبکه فروش خود را چند برابر خواهیم کرد.
موسوی اظهار کرد: ۲۰۰KPT (کی پی تی۲۰۰) جدیدترین محصول ایران‌دوچرخ است و قیمت بسیار مناسبی را برای آن در نظر گرفتیم. برای داخلی سازی دو محصول وترانو و کلیک در کلاس اسکوتر نیز در مرحله عقد قرارداد هستیم.
گفتنی است موتورسیکلت ۲۰۰KPT (کی پی تی۲۰۰)، ۶۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و فروش آن به زودی انجام می شود. همچنین ظاهر زیبا در کنار آب خنک بودن موتور، راندمان بالا و فرمان پذیری بسیار خوب، این محصول را متمایز کرده است.
مدیرعامل ایران دوچرخ در پایان از برنامه ویژه این شرکت برای افزایش سطح کیفی محصولات خبر داد و سال ۱۴۰۱ را سال کیفیت برای محصولات ایران دو چرخ اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *