در مراسمی با حضور بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن، حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل، حمید کشاورز سهامدار گروه بهمن، و جمعی از اصحاب رسانه از خط تولید جدید بهمن دیزل و انتقال خط تولید وانت کارا از بهمن موتور به بهمن دیزل رونمایی شد.

در این مراسم مدیرعامل گروه بهمن گفت: خط تولید وانت این شرکت به قزوین انتقال داده شده و سدان جدید گروه بهمن جایگزین آن می شود.

وی با بیان اینکه سال آینده عملیات شرکت شاسی ساز در قزوین آغاز به کار خواهد کرد اظهار داشت: صفر تا صد این طرح بدون حضور خارجی ها و با همت متخصصان شرکت بهمن موتور و بهمن دیزل اجرایی شده است.

علیمرادلو با تاکید بر اینکه اقدامات اجرایی خط تولید وانت در بهمن دیزل از شهریور ماه سال جاری شروع شد، بیان داشت: تولید در آذر ماه به صورت آزمایشی صورت گرفت و تا به امروز این طرح طبق برنامه پیش رفته است.

حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات توسعه ای این شرکت از سال ۱۳۹۵ و همزمان با خصوصی سازی گفت: تعداد نیروی انسانی از ۳۹۵ به ۱۰۲۳ نفر افزایش یافته و سرمایه شرکت نیز از ۱۰۰ به ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که هم اکنون ۱۵ درصد سهام شناور در فرابورس داریم.

مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به رتبه نخست خدمات پس از فروش و محصولات ۴ و ۵ ستاره این شرکت تصریح کرد: در حال حاضر بهمن دیزل بیش از ۱۰۰ هزار داستگاه در ناوگان تجاری و بیش از سه هزار مینی‌بوس‌در ناوگان حمل و نقل دارد.

مدیرعامل بهمن دیزل با بیان اینکه تولید در بخش کاربری سازی در سال گذشته ۵۸۱ دستگاه بوده گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری در این بخش به عدد ۶۸۵ دستگاه رسیدیم که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به هزار دستگاه برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *