براساس اعلامیه بهمن دیزل، ثبت نام نقدی کشنده تک محور امپاور ۴۴ تن با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ یا تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.
بر این اساس کشنده تک محور امپاور با قیمت دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می رسد و ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com) قابل انجام است.
تحویل این خودروها هفته دوم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ اعلام‌ شده است.
در فروش اسفند ماه بهمن دیزل هر کد ملی/شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می باشد.
در این روش ثبت نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند.
کشنده تک محور امپاور ۴۴ تن مجهز به موتور ۶ سیلندر خطی ۱۱۸۰۰ سی سی، تزریق مستقیم، مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر با استاندارد آلایندگی یورو ۵، دارای سیستم تعویض اتوماتیک با امکان تعویض دنی دستی، کلیدهای کنترلی روی فرمان، دارای دو تخت خواب، یخچال، سانروف برقی، مولتی مدیا TFT لمسی (رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD-USB) کروز کنترل، کولر درجا، تاخو گراف، تودوزی طوسی -آبی، رینگ فولادی (۹*۲۲.۵) و به همراه ترمزهای دیسکی، پنوماتیکی می باشد.

جدولا فروش کشنده امپاور BD500

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *