در هفته آینده، ۴۷۵ دستگاه کامیون و کامیونت از برندهای مختلف گروه بهمن در بورس کالا عرضه خواهند شد. در این میان، سه شنبه هفته آینده، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸۰ دستگاه کامیون کشنده فاو با قیمت پایه‌ای برابر با سه میلیارد و ۴۸ میلیون تومان عرضه خواهند شد. این کامیون ها توسط شرکت سیباموتور تولید شده و تحویل آن ها در تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۲ صورت خواهد گرفت. پیش پرداخت نیز برابر با ۵۰ درصد از قیمت پایه برای این کامیون ها مقرر شده است.

علاوه بر این، ۱۳۰ دستگاه کامیون کشنده امپاور نیز توسط بهمن دیزل در همان روز به قیمت پایه ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان عرضه خواهند شد. تحویل این کامیون ها نیز در تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد و پیش پرداخت آن ها نیز برابر با ۵۰ درصد قیمت پایه است. همچنین، مطابق اعلام شده، قیمت نهایی این کامیون از قیمت پایه به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان برای هر دستگاه به فروش خواهد رسید.

در عرضه‌های بعدی ۲۰۰ دستگاه کامیونت فورس کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری با قیمت پایه ای برابر با یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان، و ۶۵ دستگاه کامیونت فورس کابین بدون خواب ۶ تن بدون کاربری با قیمت پایه ای برابر با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش خواهند رسید. این دو محصول بهمن دیزل با پیش پرداخت ۵۰ درصد از قیمت پایه قابل خرید هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *