شیوع ویروس کرونا در دنیا سفرهای جاده‌ای را مختل کرده است اما در همین شرایط هم با داشتن یک موتورهوم کاملاً مجهز مثل کنکورد لاینر می‌توان سفر لذت‌بخشی را تجربه کرد. این موتورهوم مجلل که بر اساس کامیون مرسدس بنز آتگو ساخته شده و در دو نسخهٔ لاینر ۹۹۰ و لاینر ۱۰۹۰ ارائه می‌شود، از تمام امکانات راحتی خانه و همین‌طور چند شگفتی برخوردار است.

برجسته‌ترین ویژگی این خانهٔ متحرک برخورداری از پارکینگی برای خودرو است که در عقب آن تعبیه شده است. مدل لاینر ۹۹۰ در پارکینگ خود می‌تواند یک اسمارت فورتو را جای دهد درحالی‌که در پارکینگ مدل بزرگ‌تر لاینر ۱۰۹۰ می‌توان خودروهایی مثل مینی کوپر یا فیات ۵۰۰ را هم جای داد. این موتورهوم همچنین به سیستم تعلیق بادی هم مجهز شده که به لطف این ویژگی می‌تواند با کاهش ارتفاع بخش عقبی خود، در حالتی مثل زانو زدن قرار گیرد تا ورود و خروج خودرو به پارکینگ راحت‌تر انجام گیرد.

این موتورهوم در داخل هم از فضای بسیار راحت و مجللی برخوردار است. هنگام ورود به کابین، در ابتدا سالنی بزرگ و جذاب با مبلمان مجلل جلب‌توجه می‌کند. بعد از سالن، کمی جلوتر یک آشپزخانهٔ شیک با اجاق‌گاز، سینک فولادی ضدزنگ، یخچال‌فریزر و قهوه‌ساز برقی به همراه آپشن‌هایی مثل ماکروویو و ماشین ظرف‌شویی تعبیه شده است. کنکورد لاینر همچنین به تختخوابی بزرگ و راحت و حمامی شیک هم مجهز است که برای آن می‌توان دوش موسوم به جنگل بارانی را هم سفارش داد.

البته خریداران می‌توانند موتورهوم را مطابق سلیقهٔ خود سفارشی‌سازی کنند و نسخه‌های بالاتر که به چرم پریمیوم و تریم چوب گردو مجهز هستند را انتخاب کنند. کنکورد لاینر به یک پیشرانهٔ شش سیلندر دیزلی ۷.۷ لیتری مجهز شده که ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد اما با توجه به اینکه خودرو وزن بسیار زیادی دارد، رانندگی با آن به گواهینامهٔ خاصی نیاز دارد. علاوه بر این، مشکل دیگر قیمت بسیار بالای این موتورهوم است که از ۳۵۰ هزار یورو آغاز می‌شود.

منبع : پدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *