در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از خودروهای سنگین تولید داخل، کامیونت NPR75K با ارتقاء یک ستاره به جمع سه خودروی دارای پنج ستاره کیفی بهمن دیزل پیوست.
شرکت بهمن دیزل که چند ماهی است فرآیند افزایش کیفی محصولات خود را آغاز کرده است، بر اساس جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشور مربوط به بهمن ماه، کامیونت NPR75K موفق به کسب ۵ ستاره کیفی شد. پیش از این نیز کامیونت NMR85E به عنوان اولین کامیونت دیزل و مینی بوس سحر به عنوان اولین مینی بوس مسافری در کشور، ۵ ستاره کیفی را کسب کرده بودند و حال تنها سه خودروی مذکور در بین خودروهای سنگین تولید داخل دارای پنج ستاره کیفی هستند.
کامیونت NPR75K دارای موتور ۵/۲ لیتر ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا و تزریق مستقیم مجهز به توربو شارژ و اینترکولر و از سیستم ترمز ضد قفل مجهز به کنترلگرهای الکترونیکی جهت تعادل در سطوح لغزنده (ABS ،EBD و ASR) بهره مند است.
گفتنی است در این ارزیابی سایر محصولات بهمن دیزل نیز در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته اند. در گروه خودروهای مسافربری، مینی‌بوس شیلر، در گروه خودروهای باری، کامیونت شیلر و در بخش کامیون‌ها، ایسوزو NPR75M چهار ستاره کیفی را کسب کرده اند که با توجه به ادامه دار بودن روند افزایش سطح کیفی محصولات، به زودی پنج ستاره می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *