فـروش فوری نقدی خودروی فیدلیتی پرایـم با قیمت قطعی به صورت اینترنتـی (به تعداد محدود) از روز ‌سه شنبه مورخ ۱۲/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح تـا ساعت ۱۶ همان روز یا تکمیل ظرفیت.
.
@a_t_a.co
.

ثبت‌نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت :
.
http://Bahman.iranecar.com
.
قیمت :
فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵نفره) ۶.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰

فیدلیتی پرایم تیپ۲ (۷نفره) ۶.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰
.
در رنگ های :
سفید
مشکی
خاکستری کهکشانی
سربی
آبی اطلسی
قرمز روناسی
.
زمان تحویل :
هفته چهارم شهریورماه
.

در موضوع گارانتی و پشتیبانی خودرو میرمنصف افزود: پنج سال گارانتی، سطح امکانات بالا و تجهیزات به روز، قیمت گذاری مناسب و همچنین تحویل فوری به همراه پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا ۲۵ هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرا برسد) برای این خودرو در نظر گرفته ایم.

امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن  در ارتباط با محصول Dignity نیز اعلام کرد؛ به زودی زمان عرضه مجدد این خودرو اطلاع رسانی خواهد شد و از آنجایی که تعهد به تحویل به موقع محصولات و رعایت حقوق مشتریان از اهداف اصلی گروه بهمن است، به منظور تحقق این امر بر خود واجب دانستیم تا عرضه این محصول را پس از اطمینان کامل از تحقق در تحویل به موقع محصولات انجام دهیم.

لازم به ذکر است، مشکلات بین المللی اخیر در حمل و نقل دریایی و به صورت خاص کمبود جهانی کانتینر و افزایش بی سابقه و بیش از سه برابری هزینه های حمل و نقل و همچنین زمان انتظار طولانی، تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده خواهد داشت.


🔺 شرکت آوین تابش آوا نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن
.
🔺شماره تماس :
📳تماس ۰۲۸۳۳۲۹۷۲۹۲ الی ۰۲۸۳۳۲۹۷۲۹۶
.
ساعت پاسخگویی همه روزه :
۹ تا ۱۳ الی ۱۴ تا ۱۷
.
🔶قزوین،بلوار ابوترابی،نبش ورودی شهرصنعتی البرز،پلاک۹۷.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *