تکمیل وجه فرآیند ثبت نام خودروی دیگنیتی پرستیژ و دیگنیتی پرایم جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، با انتخاب عاملیت آوین تابش آوا نمایندگی بهمن موتور استان قزوین به صورت فروش آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت‌نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ مهیا می‌باشد. لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۰۵/۰۱/۱۴۰۳ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۱۴۰۳ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.

لازم به ذکر است تـکـمیـل فـرآیـنـد ثـبـت‌ نـام ‌صـرفـاً به صورت آنـلایـن و از طـریـق پــورتـال جـامـع ایـرانـی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com امکان‌پذیر می باشد که با ارسال پیامک به متقاضیان مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.

⭐جهت اطلاع از قیمت و جزئیات خرید خودرو با شماره شرکت  ۰۲۸۳۳۲۹۷۲۹۲ داخلی ۱  و یا شماره همراه ۰۹۳۶۳۷۸۷۵۳۳ تماس حاضل نمایید همچنین شما می توانید با مراجعه  پیج اینستاگرام شرکت آوین تابش آوا از آخرین اخبار فروش خودرو مطلع گردید.

instagram.com/a_t_a.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *