در ماه گذشته، تغییرات جدی به لحاظ قدرت و عملکرد در مزدا۳ اعمال شد.  مزدا۳ ۲۰۲۱با موتور توربوشارژ ۲.۵ لیتر توربو معرفی کرد. قیمت این خودرو به هنگام رونمایی در چند ماه آینده از ۳۰ هزار و ۸۴۵ دلار (همراه ۹۴۵ دلار هزینه تحویل) برای نسخه سدان و ۳۱ هزار و ۸۴۵ دلار برای نسخه هاچبک شروع می شود.

موتور توربور ۲.۵ لیتر اسکای اکتیو چهار سیلندر خطی، توان ۲۲۷ اسب بخار (۱۶۹ کیلووات) و گشتاور ۳۱۰ پوند فوت (۴۲۰ نیوتون متر) تولید می کند و بنزین اوکتان ۸۷ مصرف می کند. با ارتقای پمپ به اوکتان ۹۳، موتور توان ۲۵۰ اسب بخار و (۱۸۶ کیلووات) و گشتاور ۳۲۰ فوت پوند (۴۳۴ نیوتون متر) آزاد می کند و با جعبه دنده اتوماتیک، نیرو را به چهار چرخ منتقل می کند.

 

 

قیمت موتورتوربو با قیمت تریم اولیه یکسان است. برای مدل سدان از ۲۲ هزار و ۴۴۵ دلار و برای مدل هاچبک از ۲۳ هزار و ۴۴۵ دلار شروع می شود. البته مدل توربو با تجهیزات بسیاری از جمله مون روف برقی، سیستم صوتی ۱۲ اسپیکر بوز (Bose)، هدلایت ها و دیلایت های LED، سیستم گرمایشی در صندلی های جلو و سیستم تهویه مطبوع دوگانه همراه است. تجهیزات امنیتی از قبیل رادار کروز کنترل و دستیار رانندگی در بین خطوط در این خودرو به کار نرفته است.

 

 

قیمت پکیج ویژه از ۲ هزار و ۵۵۰ دلار برای سدان و ۲ هزار و ۸۵۰ دلار برای هاچبک شروع می شود. تجهیزات ایمنی از قبیل ترمز اتوماتیک و دوربین ۳۶۰ درجه در این پکیج موجودند. مزدا۳ ۲.۵ توربو تا آخر امسال در آمریکا عرضه می شود. مدل هایی با موتور تنفس طبیعی اسکای اکتیو جی ۲.۰ و ۲.۵ در این ماه به نمایشگاه های اتومبیل راه پیدا می کنند.

منبع : پرشین خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *