پیرو بخشنامه شماره ۱۱۲۲/۱۴۰۲ مورخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۲ به اطلاع عموم متقاضیان محترم و عاملیت های مجاز می‌رساند، نحوه تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت مهر ماه۱۴۰۲، به صورت فروش فوق العاده خودروی دیگنیتی ‌پرایم فراهم گردیده است.

همچنین در این مرحله از ثبت‌نام امکان انتخاب محصولات دیگر نیز در صورت تمایل مشتریان به شرح جدول ذیل مهیا می‌باشد، لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰روز شنبه مورخ ۰۱/۰۷/۱۴۰۲ لغایت ساعت۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۹/۰۷/۱۴۰۲ اقدام فرمایند. شایان ذکر است است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.

لازم به ذکر است تـکـمیـل فـرآیـنـد ثـبـت‌نـام ‌صـرفـاً به صورت آنـلایـن و از طـریـق پــورتـال جـامـع ایـرانـی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com امکان‌پذیر می باشد که با ارسال پیامک به متقاضیان مرتبط مهر ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

⭐جهت اطلاع از قیمت و جزئیات خرید خودرو با شماره شرکت ۰۲۸۳۳۲۹۷۲۹۲ داخلی ۱۰۱ تماس حاضل نمایید همچنین شما می توانید با مراجعه  پیج اینستاگرام شرکت آوین تابش آوا از آخرین اخبار فروش خودرو مطلع گردید.

instagram.com/a_t_a.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *