امکان تکمیل وجه فرآیند ثبت نام خودروی فیدلیتی پرایم برای متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت آذر ماه۱۴۰۲، به صورت فروش فوق العاده و آنلاین فراهم گردیده است. لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۳۰/۰۹/۱۴۰۲ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۲ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.

هـمـچنـیـن، تـکـمیـل فـرآیـنـد ثـبـت‌نـام ‌صـرفـاً به صورت آنـلایـن و از طـریـق پــورتـال جـامـع ایـرانـی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com امکان پذیر می باشد که با ارسال پیامک به متقاضیان مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.

* رنگ و نوع فیدلیتی پرایم ، براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد و نوع رینگ خودرو بر اساس موجودی و توسط شرکت تخصیص خواهد شد.

* متقاضیان محترم می‌توانند، در زمان ثبت نام و تکمیل وجه و در صورت تمایل، نسبت به خرید خدمات سرویس
دوره ای و بیمه بدنه خودرو به شرح جدول شماره ۲ و ۳ اقـدام فرمایند. بدیـهی است، پس از خرید بیمه بدنه و دریافت خودرو امکان افزایش سطح تعهدات بیمه نامه خودرو  با  مراجعـه به نمایندگی شرکت های بیمه ای مستقر در شرکت یا سایر دفاتر بیمه ای، امکان پذیر می باشد و در صورت خرید و واریز وجه امکان انصراف از خرید وجود ندارد .

⭐جهت اطلاع از قیمت و جزئیات خرید خودرو با شماره شرکت ۰۲۸۳۳۲۹۷۲۹۲ داخلی ۱۰۱ تماس حاضل نمایید همچنین شما می توانید با مراجعه  پیج اینستاگرام شرکت آوین تابش آوا از آخرین اخبار فروش خودرو مطلع گردید.

instagram.com/a_t_a.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *