تکمیل وجه فرآیند ثبت نام خودروی دیگنیتی پرستیژ ، دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم  جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به صورت فروش فوق العاده و آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت‌نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ مهیا می‌باشد. لذا متقاضیان می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۰۳/۱۲/۱۴۰۲ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.
لازم به ذکر است تـکـمیـل فـرآیـنـد ثـبـت‌نـام ‌صـرفـاً به صورت آنـلایـن و از طـریـق پــورتـال جـامـع ایـرانـی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com امکان‌پذیر می باشد که با ارسال پیامک به متقاضیان مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.

توضیحات : با توجه به موعد تحویل محصول دیگنیتی پرایم در طرح فروش فوق العاده (موعد تحویل ۹۰ روز کاری) و تحویل این خودرو در سال ۱۴۰۳، کلیه هزینه های مربوط به دیون دولتی شامل بیمه، مالیات و عوارض شماره گذاری، پلاک، مالیات بر ارزش افزوده و … به صورت علی الحساب در قیمت مندرج در جدول فوق محاسبه شده و پس از نهایی شدن و اعلام این هزینه ها توسط مراجع ذیصلاح در سال ۱۴۰۳، پرداخت مابه التفاوت این مبلغ، بر عهده مشتریان محترم بوده و توسط ایشان پرداخت خواهد شد.

*رنگ و نوع محصول، براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد.

⭐جهت اطلاع از قیمت و جزئیات خرید خودرو با شماره شرکت ۰۲۸۳۳۲۹۷۲۹۲ داخلی ۱  و یا شماره همراه ۰۹۳۶۳۷۸۷۵۳۳ تماس حاضل نمایید همچنین شما می توانید با مراجعه  پیج اینستاگرام شرکت آوین تابش آوا از آخرین اخبار فروش خودرو مطلع گردید.

instagram.com/a_t_a.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *